Невероятната история на един велик футболист

„Когато дойде моят ред за проби, имаше един по-възрастен мъж, който ме погледна, сякаш бях на грешното място. Той ме попита: „Тук си за проби ли?“ и аз казах „Да“. 

"С тези обувки? Виж ги, как ти хрумва да играеш с тях?", каза ми той. 

Всъщност те бяха наистина опърпани, стари и изпокъсани. 

След това добави: „А тези шорти? Нямаш ли футболни гащета?“

Казах му, че съм там с най-добрата екипировка, която имам, и просто искам да играя и да демонстрирам качествата си. 

И когато излязох на терена, трябваше да видите изненадата на лицето му. Той дойде при мен и ми каза: „Веднага ще подпиша с теб, ще играеш в моя отбор“.

Гладувах, преживях трудни времена, играех бос и не ходех на училище.

Не знаех какво е забавление, никога не съм ходил на парти, защото знам, че ако не дам всичко от себе си, никога няма да се представя добре на терена и никога няма да постигна целите си.

Днес с това, което печеля, мога да помагам на другите.

Построих училища, стадион, дадохме дрехи, обувки и храна на хора в крайна бедност. И дарявам 70 евро на месец на всички жители на много беден район в Сенегал, за да допринесат, за да помогна на семействата.

Защо ще искам десет ферарита, двадесет диамантени часовника и два самолета? Каква е ползата от тези неща за доброто на света?

Дори не понасям Playstation, основното хоби на съучениците ми. Никога не съм го използвал, мисля, че това е просто начин да си губя времето".

Садио Мане

Няма коментари:

Публикуване на коментар