Войната за клиенти в големите хранителни вериги се пренесе и в Пловдив. По подобие на моловете в София, които през ден се цакаха и пускаха фалшиви сигнали за бомби при конкурентите си, в града под тепетата „мениджъри” и „умни” рекламни служители намериха още по-зловещ начин да отблъскват купувачи от един и да ги привличат в друг хипермаркет.
Злонамерени шегаджии пускат слухове и фалшиви сигнали до медиите за починали след ухапване от змия. Такъв бе получен днес и в редакцията на БЛИЦ.
Жена почина в един от магазините „Кауфланд” в Пловдив, след като по обяд днес бе ухапана от змия, гласеше анонимната съобщение. Скоростна проверка в центъра за Спешна помощ, извършена от шефа на регионалното звено - доктор Иван Стойнов, не констатира подобен случай.
Проверка направи и началникът на полицията в Пловдив старши комисар Тодор Чонов. Няма такова нещо, ако бе станало, щеше да ни бъде докладвано задължително, коментира Чонов. От университетска болница пък казаха, че още вчера са се понесли неверни слухове за умряла след ухапване от змия жена, но това категорично не е вярно.
БЛИЦ
Няма коментари:
Публикуване на коментар