Пропускане към основното съдържание

Млъкни ма дрисло!: Медицинска сестра удряла шамари на пациентка в "Пирогов"

Вяря Димитрова публикува във Фейсбук коментар,
относно престоя и в Пирогов
Искам да ви разкажа шокираща случка от преди няколко дни.

Наложи ми се по спешност да бъда приета и оперирана в Пирогов (доста голяма киста на яйчниците). Препоръчан доктор, избор на екип, всичко както си му е реда.


Мина операцията и след като ме пускаше упойката, операционната сестра трябваше да ми бие обезболяващо. Бях все още завързана за операционната маса, но не издържах на болката и се разпъшках " ох, боли ме" а операционната сестра ми отвърна"млъкни ма, дрисло" и направи опит да ме удари. Мръднах се леко, доколкото ми позволяваше положението. Казах и, че ще си охкам и пъшкам колкото си искам, защото все пак съм в операционната , а не в манастира.

Видимо разгневена, застана над главата ми и ми удари 3-4 силни шамара и започна да ме обижда и заплашва. Започна да ми обяснява дали знам коя е тя, на кой е сестра и какво щяло да ми се случи. Дори си записа имената и адреса ми от документите. Изпаднах в шок, не можех да повярвам какво ми се случва, а бях безсилна, с адски болки и завързана.

Имаше една санитарка която стана свидетел на всичко това. Преместиха ме в стая ... ревяща... изчаках сутрешната визитация и се оплаках на д-р Джунков (началник отделение на Спешна гинекологична хирургия) и отговорът беше, че ще провери случая. 

Неочаквано след няколко часа се появи отново въпросната сестра да ми се извинява и да ми се обяснява,че била афектирана имала си лични проблеми. Поиска ми прошка, била съжалявала.  Пуснах жалба в Пирогов (имам и входящ номер). Ако не откликнат, ще сезирам съответните медии и органи на реда, няма да оставя нещата така. Утре това може да бъде моето дете или вашето!

Коментари

  1. поредно безумие.Такива нямат място ,като има проблеми с шамари ли ще ги решава

    ОтговорИзтриване
  2. НОВА промоция ХИТ в Интернет
    Спри апетита, изгори мазнините! http://bit.ly/2oVFkiq

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Фабрика в Холандия 3D ОТПЕЧАТВА 500 тона пържоли на месец

Фабрика в Холандия 3D отпечатва 500 тона пържоли на месец. Компанията Redefine Meat ще доставя немски ресторанти с отпечатани филета.

РАЗКРИТИЕ: Менте доценти ни правят зъбите

За разкрита незаконна схема за израстване в академичната кариера на определени лица от Факултета по дентална медицина към Медицински университет-София, съобщи сайтът „Народ“. В статията се твърди, че те преписват един от друг текстове от дисертациите си и ги публикуват преведени на английски език в чуждестранни списания, като ги представят за собствени научни трудове.

ИЗВЪНРЕДНО: Дадоха Денков на главния прокурор за държавна измяна

Новосформираният кръг „Първо България“ дава на прокуратурата премиера Николай Денков по подозрение в държавна измяна.

САМО В BGPRAVDA: Страховит секс скандал в зъболекарските и преподавателските среди

Сн. е илюстративна За разкрита незаконна схема за израстване в академичната кариера на   определени лица от Факултета по дентална медицина към Медицински   университет-София,

В центъра на София задържат децата с автомати

В центъра на София полицаи задържат групи младежи, които са се събрали, за да се защитят от мигрантите. Част от тях са непълнолетни деца.