loading...

събота, 30 ноември 2013 г.

Недоволни клиенти: Касиерките в "Кауфланд" ни карат да се чувстваме като престъпници

"Касиерките в "Кауфланд" ни карат да се чувстваме не като клиенти, а като престъпници. Поглеждат демонстративно в количките - това е голямо унижение, което го няма никъде в Европа, уж са немска верига". За това се оплака пред ПИК недоволен клиент на хранителния хипермаркет.
"Знам, че не е тяхна вината - задължават ги. Но управителите на тази верига трябва да разберат, че така губят клиенти. Нали имат охрана, защо карат касиерките да вършат нещо, което не им е работата!?", пита възрастен мъж, представил се за Петър.

Той е бесен, че жените зад касите го правят демонстративно. "Едва ли някой, ако краде, ще остави продукта в количката, глупаво е", разсъждава възрастният мъж, който е инженер по професия.

Друг неприятен момент за клиентите на веригата са лелките, които с машини за миене хвърчат, все едно са по новия участък на магистрала "Тракия". "Те са толкова нахални, изскачат между рафтовете с бясна скорост, даже си позволяват да ти крещят като мутри, че трябвало да се махнаш от пътя им! Това магазин ли е или картинг писта? Аз клиент ли съм или пешеходец? Да сложат пешеходни пътеки между щандовете, след като чистят по този начин магазина", разсъждава инженерът.

Петър твърди, че пазарува от веригата, защото му е най-близко. По принцип той е доволен от стоката, но намира кусур и в нея, "Кромид лукът им е под всякаква критика. Държат го на щандовете, все едно те са кофа за боклук. В повечето случаи е толкова скапан, че околко него летят малки мушици", ядосва се клиентът.


Няма коментари :

Публикуване на коментар