Нова лимузина вози шефа на Топлофикация Александър Александров. Цената й е над 70 000 лв. и е новата модификация на Шкода Супърб. Тя е взета под наем за 2 години срещу 5-цифрена сума, за да се направи счетоводна еквилибристика, пише 19min.bg.
Всички помним как дружеството, за да бъде източвано, наемаше частни кантори, за да съди гражданите, при положение, че има цял етаж юристи на щат.
Всички помним как дружеството, за да бъде източвано, наемаше частни кантори, за да съди гражданите, при положение, че има цял етаж юристи на щат.
Неотдавна с такива коли се сдоби новото ръководство на Комисията за противодействие на корупцията и организираната престъпност, както и висшите магистрати, новоназначените членове на Комисията за регулиране на съобщенията и други държавни институции.
Шефът на Топлофикация е избрал служебната кола да има същия номер като неговия личен високопроходим автомобил Рейндж Роувър Велар за 200 000 лв. Вероятно паметта му е заета с рекордните сметки, които Топлофикация съчини на абонатите си за също така рекордния, но по високи температури, в историята месец февруари. Без да е имало официално увеличение на цените.
Също така дума не се отваря как ще бъдат връщани сметките, считано от август, след намалението с 40,3% на котировките на газа за България, който съставлява над ¾ от себестойността на топлинната енергия.
Всички са смаяни не само от чутовната дързост на ръководителя на общинското дружество с дългове над 900 000 000 лв., но и от факта, че автопаркът на Топлофикация никак не е стар.
В същото време, за сравнение, кметът на София например използва 12-годишен автомобил. Освен, че получава половината заплата на шефа на Топлофикация.
Александър Александров никога преди това не е управлявал топлофикационно дружество. Според собствените му думи „е карал курсове в Оксфорд и Принстън“ – за какво иде реч е „мътна и кървава“, да не кажем „пунта Мара“, както би казал премиерът.
Според Капитал от единствения си ясен мениджърски пост в Стомана индъстри – дружеството, източвало и виновно за кризата на язовир Студена, той е отстранен от поста заради несъобразени и необосновани разходи, въпреки че сам не си признава и се опитва да обясни, че сам е написал. От предишната си месторабота – Ойл Танкинг, според справка от съда, му е бил наложен запор поради претенции на фирмата към него.
Смята се, че в Ойл Танкинг, където 10% държи Пристанище Варна, по онова време управлявано от министъра на Орешарски и прехвърлил на Ахмед Доган ТЕЦ – Варна Данаил Папазов.
От дружеството засега не коментират.
Няма коментари:
Публикуване на коментар