НАЧАЛНА СТРАНИЦА

Страници

Голямата битка за една малка мента

Днес за втори път се сблъсках с твърде лошото обслужване в ресторант Хепи Света Неделя. Около 14.10 часа седнах на бара за една бърза мента. Тъй като никой от сервитьори, които преминаваха покрай бара не сметна за необходимо да ми вземе поръчката се обърнах към бармана за една малка мента.

След неговото дълго и протяжно - Оооххх с видимо нежелание ми даде ментата, поне се съгласи да ми сложи две бучки лед, след като го подсетих, че алкохол се сервира с лед. След като си изпих ментата се оказа, че няма на кой да си платя. След като попитах бармана дали мога да си платя на него, той ми каза, че трябва сервитьорка да дойде и да маркира въпросната мента. След като се появи сервитьорка и поисках да си платя ментата, тя бързайки ми поръча още една.

Видимо не беше разбрала за какво става дума, пък и без това бързо си замина. Казах пак на бармана, че не искам повече мента, а просто да си платя предишната. Момчето направи някакви плахи опити да извика друга сервитьорка, но нещата за пореден път не се получиха. Тогава след като бях чакал вече повече от 20 минути, за да си платя въпросната мента, поисках да дойде управителят.

Тогава нещата почнаха да придобиват по-сериозен вид, както винаги става, явно и да си платиш сметката трябва да се стигне до нареждане на началника. Тогава се оказа, че за поръчките на бара отговарял - Емо, който все пак ми даде въпросната дългоочаквана сметка. Аз обаче пак казах, че искам да говоря с управител. След малко се появи едно момиче, което и така и не сметна за нужно да се представи, но поне се извини и каза, че явно ще трябва да се вземат мерки. Казах, че вече близо половин час съм безсилен да си платя въпросната мента, а това не е и първия случай, когато сядам на бара и няма, кой да ме обслужи. 

Да, трябва да се вземат мерки, защото от дълги години съм клиент на Happy и твърдо мога да кажа, че през последната една година видимо нивото на обслужване в Хепи Света Неделя, върви стремглаво на долу. Много неприятно впечатление ми направи, че когато говорих с управителка, въпросната сервитьорка, която така и не сметна за нужно да ми даде сметката премина транзитно покрай бара, като подхвърли - "Не е било половин час". Да, може и да не е било половин час, но принципът, че това не е начинът за обслужване на един клиент си остава. Все пак след тази мента не искам да си помисля, че цялата верига е менте. Само защото доста трудна си поръчах и платих една мента.

д-р Николай Георгиев

Няма коментари:

Публикуване на коментар