В столичната Педиатрична клиника на Втора многопрофилна болница за активно лечение ще отвори врати специално оборудвана детска „Стая за усмивки”. Заслуга за бъдещото реализиране на „Стаята за усмивки“ има компанията Еxperian България, която финансира изцяло проекта.
Идеята на Азбукарите и Еxperian България е малките пациенти да прекарват в приятна среда престоя си в болницата и по - лесно ще преодоляват страховете преди преглед или манипулация. Визията и интериорът на „Стаята за усмивки“ са подбрани от специалисти. Целта е да се постигне чувство на утеха, спокойствие и уют. Обзавеждането и игровите елементи, застъпени в проекта, взаимно ще се допълват и подчертават. Увлекателно в „Стаята за усмивки” ще е изобилието от занимания, които ще развиват въображението на хлапетата, сред тях и на деца с увреждания.
Някои ще се наслаждават на герои от любими приказки чрез модрена система за домашно кино. Обстановката ще е създадена така, че да се доближава максимално до домашната, където има топлина и комфорт. „Стаята за усмивки” е подходяща за децата от 3 до 12 години, но тя ще спомогне и за сближаване на родителите, като ще насърчи комуникацията между тях. Сред децата си те ще споделят житейски опит и ще разменят съвети, впечатления и емоции. Чрез общуването си ще създават приятелства, ще се подкрепят в преодоляването на трудностите и ще споделят позитивни емоции от успехите. Друга интересна алтернативна медицина е аюрведа, която датира от над 2000 години от древна Индия, но да се върнем на темата.
„Екипът на „Сдружение Азбукари” благодари на изпълнителния директор на Втора многопрофилна болница за активно лечение, д-р Красимир Пандев и на професор Владимир Спасов, за това че повярваха в добрите ни намерения и възприеха идеята положително“, сподели председателят на сдружението Цвета Кирилова. „Финансирането на проекта за болничната стая е проява на загриженост към децата“, допълва председателят на сдружението Цвета Кирилова.
„Като социално отговорна компания и част от това общество ние имаме дългосрочен ангажимент към проблемите му и тяхното разрешаване – коментира Мая Миланова, Оперативен мениджър на Еxperian България. „За нас е важно да оказваме помощ, както финансова, така и морална, затова и нашите служители активно подкрепят тази благородна кауза.", добави още Миланова. Началото на един полезен за децата проект е поставен. Първата „Стая за усмивки” скоро ще отвори врати. Следващите са въпрос на време и желание от страна на всяко здравно заведение у нас. С осъществяването на този проект Еxperian България и „Сдружение Азбукари“ желаят да усмихнат децата, защото вярват, че смехът е здраве.
Повече за Еxperian:
Еxperian е глобален лидер в предоставянето на информация, аналитични решения и инструменти на организации и потребители в цял свят. Компанията подпомага бизнеса в по-доброто управление на кредитния риск, точното таргетиране на маркетинговите предложения, минимизиране на риска от потенциални финансови измами и ефективно автоматизиране на процеса по вземане на решения. Еxperian е в полза и на индивидуалните потребители при проверка на тяхното кредитно досие и рейтинг, както и при защитата срещу евентуална кражба на идентичност.
Повече за Еxperian:
Еxperian е глобален лидер в предоставянето на информация, аналитични решения и инструменти на организации и потребители в цял свят. Компанията подпомага бизнеса в по-доброто управление на кредитния риск, точното таргетиране на маркетинговите предложения, минимизиране на риска от потенциални финансови измами и ефективно автоматизиране на процеса по вземане на решения. Еxperian е в полза и на индивидуалните потребители при проверка на тяхното кредитно досие и рейтинг, както и при защитата срещу евентуална кражба на идентичност.
Еxperian България е най-големия център на компанията за ЕМЕА регион (Европа, Близкия изток и Африка) и е със стратегическо значение в глобален мащаб. В България компанията е представена с три от четирите си основни линии на бизнес: Кредитни услуги, Аналитични решения и Маркетинг услуги. В локалния офис на компанията работят над 300 човека, разпределени в над 10 отдела, включително Регионална Аналитична Група, Разработка и Тестване на софтуер, Връзка с клиенти, Внедряване на решения, Продажби и Маркетинг. В българския офис се разработват ключовите продукти на компанията за банкови организации и финансови институции в цял свят.
Няма коментари:
Публикуване на коментар