НАЧАЛНА СТРАНИЦА

Страници

Скандал: Миро Найденов дава още 50 000 лева за Facebook и Twitter

След като даде 50 хил. лева за създаване на акаунти на Програмата за развитие на селските райони в иначе безплатните Facebook и Twitter, земеделският министър Мирослав Найденов се готви да даде още 50 000 лева – този път за поддържането на профилите на ПРСР в двете социални мрежи.

Това става ясно от публична покана на Министерството на земеделието и храните, публикувана на сайта на Агенцията по обществени поръчки.

Първата сума бе дадена на фирма “Кей Ем Ком” на бившата пиарка на Агенцията по храните, подчинена на Мирослав Найденов – 24-годишната тогава Кристина Спасова. След избухването на скандала през август миналата година стана ясно, че с протекциите на министъра си Спасова се е сдобила с апартаменти, купила си е завод, спечелила е и други обществени поръчки.

В новата поръчка срещу 50-те бона фирмата изпълнител ще трябва да “подобри и доразработи” вече създадените страници във Фейсбук и Туитър за 1 година, като ги обновява ежедневно. Срещу тази сума фирмата ще трябва да осигури минимум 7500 фенове във Фейсбук. Те трябва да са “настоящи и потенциални бенефициенти”, пише в описанието.

Към 15 ч. днес броят на феновете на ПРСР във Facebook беше 2152.

Едно от изискванията на МЗХ към кандидатите е те да имат поне един подобен договор за последните 3 години – условие, на което фирмата на протежираната от Найденов бивша пиарка напълно отговаря. Спасова покрива и друго изискване: ръководителят на екипа и ключовият експерт трябва да имат поне две години стаж в сферата на връзките с обществеността, рекламата, маркетинга, информационни технологии, програмиране и други в сферата на комуникациите.

Друго условие е оборотът за последните три години (2009–2011 г.) да е не по-малко от 150 хил. лева – “Кей Ем Ком” отговаря и на него.

Интересно е също, че печелившата фирма няма да бъде избрана според най-ниската цена от предложените оферти. Критерият е “икономически най-изгодна оферта”.

В тази “икономически най-изгодна оферта” цената ще има 50% тежест, а останалите 50% ще са за техническата оферта. Тя включва: брой предложени инициативи в страниците на ПРСР във Facebook и профил в Twitter (15%); брой на добавени потребители към вече създадените страница на ПРСР във Facebook и профил в Twitter (20%); срок за реакция при поддръжката на страница на ПРСР във Facebook и профил в Twitter (15%).

Крайният срок за внасяне на ценовите и технически предложения е 17 часа на 18 февруари.

offnews.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар