Медиите продължават да се пързалят по повърхността на информацията!
Понеже така я поднася PR отделът на МЗХ, те папагалски така си я и повтарят, изобщо не осмислят какво се крие между редовете.
С риск PR гилдията да ме подгони по улиците с камъни, нека ви разкрия един трик: ако искате да не ви задават опасен въпрос, погрижете се да залеете публиката с друга информация.
Така отвличате вниманието в посока, далеч от опасната за вас тема, подменяте проблема с друг, по възможност цветен и креслив, но маловажен. И накрая никой не може да ви обвини в информационно затъмнение по темата, защото на потърпевшите (в случая нещастните репортери, чиито мейли са заринати с обилна, но безсмислена информация) отдавна им е писнало от вашето многословие.
В конкретния случай многословното прессъобщение върти-суче, но нито дума не казва по въпроса кои фирми ще получат тия 42 милиона лева, т.е. Червения кръст ще разпределя храните, а ЕС дава парите, но нито някой пита, нито има и намек за информация от кои фирми Червения кръст ще напазарува въпросните пакети.
А според мен там е заровено кучето, не в евентуалната крайна бедност на част от населението, наложила раздаване на хуманитарна помощ в една съвсем не гладуваща държава...
И понеже врътката е на МЗХ, ако някой се сети да им поиска списък на фирмите, доставчици по сделката, мога на бас да се хвана, че вътре фигурират добре познатите любимци "Градус", "Белла" и т.н.
Весислава Танчева, фейсбук
Няма коментари:
Публикуване на коментар