loading...

вторник, 24 декември 2013 г.

Вижте как чалга певица си урежда клиенти за секс

„Здравейте, пиша ви по повод днешната публикация на фолк певицата Анастасия, която обвинява Адрияна и Джоана, че свирят за пари в Италия. Аз разполагам с материал, който доказва, че всъщност Анастасия свири на кожени микрофони за пари, а не Адрияна и Джоана. Затова ви изпращам скрийншотове на разговор, провел се между лицето Х и въпросната певица. Нейният истински профил във Фейсбук е Нори Хасанова.“

Това гласи читателски сигнал, изпратен на редакционната поща на сайта HotArena.net, подкрепен със скрийншотове от чат във Фейсбук между певицата Анастасия и лицето Роси Стефанова - най-вероятно псевдоним.

Разговорът между двете започва Анастасия, с истинско име Нори Хасанова. Чалга дивата кани Роси на „специално парти“, на което да изкара доста парички. „Това са едни по-различни танци, зайче, за много повече пари“, кодирано говори Анастасия, а отсреща й отговарят: „В България не танцувам, зайче“.
Но Анастасия продължава: „Ще вземеш много пари, бе, Роси. И аз ще го правя, никой няма да разбере“. Роси обаче явно все още не вдява какви са „танците“ и си мисли за стриптийз. „Не, бе, зайче! Онова с 4 букви! Кажи колко пари искаш“, става директна Анастасия.

След това разговорът става агресивен. Очевидно Роси остава обидена от скандалното предложение на Анастасия и започва да я ругае. „Ти си се ч*кай за пари, колкото искаш, но не засягай останалите. Купуваш си дрехи втора употреба, поне да изглеждаше добре. Отиваш на ресторант, а си носиш дюнера в джоба…“, нарежда Роси, който най-вероятно е мъж с фалшив профил.

Накрая Анастасия завършва обидена: „Много е глупаво това, че ме унижаваш. По-добре да се шибам за пари, отколкото да имам гадже като тебе. Не се хвали!“.

Припомняме, че Анастасия учи за медицинска сестра, но в същото време е певица и модел. Тя не крие, че като певица изкарва повече пари, а неотдавна и хвърли бомба в медиите, че е била любовница на министър. „Даваше ми много пари. Возеше ме на яхтата си, снимаше ме много, харесваше ме много, но сигурно имаше и други момичета, които ни разделиха за съжаление“, споделя Анастасия.

Няма коментари :

Публикуване на коментар