loading...

четвъртък, 23 август 2012 г.

Любимата пиарка на Мирослав Найденов си купи завод

25-годишната бивша пиарка на Мирослав Найденов Кристина Спасова си е купила завод за преработка и консервиране на диво-растящи плодове и гъби, съобщи offnews.offroad-bulgaria.com. Кристина влиза в управата на „Био Ем Ди“ в Берковица през юни 2012 година. В момента тя е един от двамата управители на завода. Другият е Димитър Младенов, който е създал добре печелещото предприятие през 2007 г. и до идването на Кристина е бил едноличен собственик.

През юни 2012 г., незнайно при какви условия, Младенов прехвърля голяма част от дяловете си на новосъздадената фирма на Кристина Спасова „Кей Ем Ком“ и лично на нея.

Според последните данни на Търговския регистър Младенов притежава 36 от 50-те дружествени дяла, „Кей Ем Ком“ – 13, Спасова – 1.

Лично министър Найденов посещава предприятието 8 месеца преди това – на 27 октомври 2011 г. Съобщение за посещението му има в сайта на МС.

„Беше ми интересно как работи едно такова предприятие. Това е пример за успешен бизнес в беден район, който трябва да се развива“, казва Найденов, цитиран в съобщение, изпратено до медиите от пресцентъра му, който допълва: „Годишното производство на предприятието „БИО ЕМ ДИ” ЕООД е 1000 – 1500 тона, като 80 % от тази продукция отива за износ за страните от Европейския съюз и други страни“.

Родената през 1987 г. Спасова работи като пиар в подчинената на земеделското министерство агенция за безопасност на храните до 26 септември 2011 г. Само 4 дни по-късно излиза регистрацията на фирмата й „Кей Ем Ком“, която печели скандално поръчка на земеделското министерство за популяризиране на Програмата за развитие на селските райони във Фейсбук и Туитър.

От нея фирмата на Спасова взема 94 000 лева, за да създаде профили на ПРСР в иначе безплатните Фейсбук и Туитър.

През април и юли 2012 г. фирмата си купува два луксозни апартамента в офис сграда на бул. „България“ в София.

Фирмата печели и други поръчки. Срещу 35 000 лева, осигурени по проект по Оперативна програма „Регионално развитие“ и община Ракитово, фирмата трябва да рекламира проект за изграждането на Джурасик парк край родопското село Дорково. Договорът е спечелен през юни 2012 г.

1 коментар :

  1. А дали тази пиарка не е просто подставено лице-бушон на Найденов? Защо държавните агенции имат нужда от PR? На кого рекламират услугите си и защо след като не извършват търговска дейност, а контролна такава?

    ОтговорИзтриване